Thursday, 25 June 2015

Biadap benau ko yer amoi....

Kisah berlaku beberapa hari lalu....
Mula puasa hari tu cuaca agak redup je..suasana pun sejuk je..maka puasa pun feeling2 di negara timur tengah kannn..

Tapi dua tiga hari ni...panas uolllsss... ala2 bediri tepi unggun api gitew...makanya bila panas..haus je... kalau bukan bulan posa mau aku tegukkan air batu sebaldi...

Tapi ni bulan posa...maka akak bayangkan je lah akak berada di tepi gunung sambil salji turun menghempap ke pipi sambil tiupan angin sepoi2 bahasa... x gitew...nak menyedapkan hati sebab haus lah katakan...

Akak lak balik keje kul 4 petang.. time matahari di ufuk timur menyinar katanya...panassss je...kuar je opis akak nak p kedai DIY sbb nak beli stepler besar....

Sebelah DIY tu ada kedai motor...adalah sekor amoi keje kedai motor ni sedang menyedut slurpee 7eleven berwarna hijau...meleleh peluh slurpee tu kat cawan besar tu uollsss...akak lak terpandang betina cina tu ngah nyedut slurpee tu...


Then boleh pulak dia sedut slurpee tu sambil jeling2 akak... sedut siap pejam2 mata ko...dengan gaya kesedapan amat sangat...sambil bunyi air tu srupppp srupppp... then dia akhiri sedutan slurpee tu dengan bunyi "ahhhhhhhhh" katanya....


Hey naik hantu pulak aku tengok amoi ni... yg aku pun bangang..yg p pandang amoi tu minum kenapa... halahhhh macam budak2 kan... tapi tegugat juga uollssss...


Ikutkan hati mau aku rampas cawan slurpee tu...mau aku kokakkan cawan tu...sabar je lah uollsss....
Tapi ujung2 sempat juga aku beli slurpee waktu nak buka ari tu...x lah kempunan kannn... tapi yang menyakit kan hati akak... time akak ngah picit2 mesin slurpee tu...amoi tu leh lak masuk 7 eleven tu jugak... dia nampak akak then senyum2...


Mesti betina cina tu cakap dalam hati " terpedayalah lah tu aku minum petang tadi"...

Cilakak lu amoiiii...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...