Thursday, 10 August 2017

reality dunia hiburan kita

hey uollsss...

sihat x ari ni?...cantek x uollss ari ni?

akak tergerak nak kupas satu topic ni..berkenaan lambakkan pelakon2 baru yg cantik dan encem2 di dunia hiburan kita...cerita2 dengan plot yg sama dan jalan cerita yg membosankan...

kadang meraka ni popular sahaja tapi xde bakat.. orang kata bakat akan datang kemudian.. yer ke.. akak tunggu x datang pun bakat diorang tu...

terus terang akak mmg jarang tengok tv.. sbb akak rasa tonton youtube lebih berinformasi dan lebih menghiburkan dari cerita2 dalam tv..

kalau korang bariskan pelakon2 Malaysia ni..banyak yg akak x kenal..lagi2 yg baru2..yg slalu kuar kat slot tv tu..semua cantik2..semua ensem bagai nak gila...

tengok je lah zul arrifin yg sado hensem ..bisa memberahikan kak kiah, kak tipah.. tertunggu2 di kaca tv sebab nak tengok wajah kacak dan kesadoan abang zul...ini contoh yer..contoh..


manakan heroinnya pula anzalna yg rambut ikal mayang..meletop..melentik2 sana sini kata2 manja..

ok..STOP..kat sini akak bukan nak buat acara puji memuji yer...akak nak cakap pasal kualiti dan jalan cerita yg rakyat Malaysia mahu..
 
CLICK MORE - UNTUK CERITA SELANJUTNYA
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...